Ми показуємо вам матеріали та статті для ролі Коханих.

Менеджер/ка підтримки ветеранів та їхніх близьких

Вже понад п’ять років Veteran Hub працює, аби підтримувати воїнів та їхніх близьких. Зараз ми удосконалюємо наші безоплатні послуги у всій мережі та шукаємо менеджера/ку підтримки ветеранів/ок та їхніх близьких. Нам потрібна людина, що працюватиме офлайн у просторі в Києві. Менеджер/ка підтримки буде основним зв’язковим елементом між клієнтами/ками та всіма надавачами послуг мережі. Вона або він координуватиме клієнтів всередині організації, надаватиме підтримку, скеровуватиме до інших консультантів та супроводжуватиме на шляху покращення їхнього добробуту.

Менеджер/ка підтримки Veteran Hub — це людина, яка:

  • Емпатична, гнучка та адаптивна до змін у потребах клієнтів та можливих варіантах рішень
  • Уміє працювати в команді
  • Має гарні організаторські здібності
  • Володіє відмінними комунікативними навичками,  а також навичками активного слухання
  • Має аналітичні здібності, вміє структурувати інформацію, розв’язувати проблемні питання, уважна до деталей
  • Має високий рівень відповідальності, самоорганізації і тайм-менеджменту

Що потрібно робити:

  • Проводити комплексно ідентифікацію, аналіз та пріоритезацію потреб клієнта, відповідно до інструкції та затвердженого підходу
  • Розробляти план задоволення потреб клієнтів, наповнювати його разом та супроводжувати в процесі реалізації
  • Аналізувати можливості та послуги всередині організації, організацій-партнерів чи інших зовнішніх провайдерів та ознайомлювати з ними клієнтів
  • Консультувати щодо послуг організації (пошуку роботи, освітніх можливостей, грантових можливостей, хобі та волонтерських ініціатив, використовуючи Базу знань організації)
  • Координувати надавачів послуг всередині мережі
  • Здійснювати персональний супровід клієнтів в процесі реалізації напрацьованого плану задоволення потреб клієнта
  • Адмініструвати процес перенаправлення клієнта за послугами психічного здоров’я та супроводжувати їх 
  • Проводити регулярний моніторинг надання послуг клієнтів та здійснювати оцінювання

Кваліфікаційні вимоги:

  • Досвід роботи проєктним/ю менеджером/кою, менеджером/кою по роботі з персоналом, менеджером/кою з навчання і розвитку, соціальним працівником, кейс-менеджером з цільовою аудиторією буде перевагою
  • Цінним буде досвід участі у волонтерських, соціальних ініціативах
  • Знання англійської мови на рівні не нижче B1

Ми пропонуємо:

  • Залученість до важливої роботи задля добробуту ветеранів та їхніх близьких
  • Офіційне працевлаштування з першого робочого дня, дотримання всіх норм КЗпП 
  • Підтримку високопрофесійного менеджменту організації, що дотримується демократичного підходу в управлінні

Умови роботи:

  • Графік роботи: понеділок-п’ятниця, з 11:00 до 19:00 
  • Зручне розташування pet-friendly офісу в Подільському районі (м.Контрактова площа).

Надсилай резюме та мотиваційний лист з бажаним рівнем заробітної плати із темою: «Менеджер/ка підтримки / Ваше прізвище та ім’я» на адресу: cv@veteranhub.com.ua

Етапи, які ми пройдемо, перш ніж стати однією командою:

1

Спілкування з HR

2

Тестове завдання

3

Підсумкове інтерв'ю

ОТРИМАЙ ПІДТРИМКУ ДЛЯ КОХАНИХ ВОЇНІВ

Дзвони поговорити по безоплатні консультації, коли:

  • Потрібна консультація психолога чи емоційна підтримка у проживанні розлуки, невизначеної втрати чи горюванні
  • Необхідні пояснення юристів щодо статусів і черг
  • Шукаєш роботу, освітні та грантові можливості для партнерок/ів військових, ветеранів і ветеранок

Для кого працюють консультанти: дружини і чоловіки, партнери і партнерки військових, ветеранів і ветеранок. А також воїнів, ветеранів і ветеранок Сил безпеки та оборони і добровольчих формувань.

Усі послуги безоплатні. Вартість дзвінків згідно з тарифами твого оператора зв’язку.

Подзвонити нам 067 348 28 68

На зв'язку щодня з 9:00 до 21:00

Подзвонити нам