Ми показуємо вам матеріали та статті для ролі Коханих.
За даними Міністерства у справах ветеранів, станом на осінь 2020 року в Україні близько 460 000 ветеранів АТО/ООС. Це приблизно кожен 65-й громадянин. Ми у Veteran Hub підтримуємо ветеранів з 2018 року та далі ділимося нашими знаннями та досвідом.
Коли починаєте роботу з ветеранами, важливо пам’ятати — вони звичайні люди, як кожен і кожна з нас. Втім, для того, щоб підвищити ефективність співпраці з ними та покращити рівень якості послуг, варто брати до уваги досвід участі у бойових діях, оскільки він може мати вирішальну специфіку.Поважайте людину, що прийшла до вас на прийом, і дотримуйтеся деяких рекомендацій, які допоможуть налагодити контакт.Найкраще звернення до людини із досвідом участі бойових дій і завершила службу – це “ветеран”. Воно має фактичний характер, емоційно не забарвлене та відповідає міжнародній термінології.
Некоректні звертання до ветеранів:
Згідно з результатами дослідження IREX, 71% опитаних ветеранів мали фізичне поранення, травму або захворювання під час участі у бойових діях. Понад половина опитаних зазначили, що ці поранення, травми чи захворювання були дуже серйозними або доволі серйозними (15% та 44% відповідно). Важливо, що 57% травмованих ветеранів, зазначили у своєму досвіді бодай одну черепно-мозкову травму чи контузію.
Деякі ветерани, що звертаються до лікаря з простим головним болем, можуть насправді переживати серйозні наслідки попередніх травм і потребувати ретельного обстеження у профільних спеціалістів.
Згідно з міжнародними дослідженнями, досвід контузій та черепно-мозкових травм може призвести до підвищеного ризику розвитку складнощів для психічного здоров’я після завершення служби.Згідно з даними загальнонаціонального дослідження “Результати дослідження «Реінтеграція ветеранів» щодо користування послугами охорони здоров’я та психологічної допомоги та їх детермінанти”, 40% ветеранів отримували послугами підтримки психічного здоров’я і більшість з них (67%) оцінили послугу позитивно. Лише 9% ветеранів чітко негативно оцінили отриману послугу. Найчастішим поясненням низької оцінки було незадоволення рівнем професіоналізму надавача послуги (62% опитаних).
Ветеранів отримували послугами підтримки психічного здоров’я
Ветеранів оцінили послугу позитивно
Ми віримо, що, підвищуючи обізнаність фахівців з психічного здоров’я про досвід та типові труднощі ветеранів, ми зможемо покращити якість діагностики та лікування сучасних українських ветеранів, аби вони жили насиченим та якісним життям.В Україні не існує єдиної системи підтримки психічного здоров’я для ветеранів, тому ми створили Це ОК для фахівців усіх ланок і спеціалізацій, аби їм було простіше вчасно виявляти проблеми психічного здоров’я та скеровувати ветеранів по необхідні послуги.Також у нас на меті, щоб фахівці, які раніше піклувалися про здоров’я ветеранів самостійно, почали взаємодіяти як команда: сприймали запити ветеранів комплексно, враховували їхній досвід і скеровували до профільних колег.
Після служби ветерани часто звертаються до невійськових закладів охорони здоров’я. Згідно з дослідженням IREX, 39% ветеранок та 19% ветеранів отримували медичні послуги як у державних, так і у приватних закладах.Ймовірність, що до вас звернеться людина з воєнним досвідом є високою, адже наразі кожна 65-та людина в Україні має досвід участі в АТО/ООС. У майбутньому кількість українських ветеранів та ветеранок тільки зростатиме і вони складатимуть все більший відсоток клієнтів.