Ми показуємо вам матеріали та статті для ролі Коханих.

  • Ми розділили опис на дві частини. У частині “Ключові компетенції” міститься інформація яку ти можеш помістити у відповідний розділ свого резюме. А у безпосередньому описі залишиться те, що ти можеш вставити у розділ “досвід”.

Ключові компетенції

  • Вміння помічати та виправляти помилки в документах
  • Навички аналізу потреб підрозділів та координації їх забезпечення 
  • Робота з документами та контроль документообігу
  • Навички комунікації на різних рівнях організації
  • Навички роботи з комп’ютером та використання програм A, Б, В (додай програми, якими користувався/лась)

Досвід

  • Проводив/ла адміністративно-діловодної роботи персоналу
  • Організовував/ла ведення кадрової документації військовослужбовців
  • Забезпечував/ла взаємодію з іншими відділами з метою забезпечення ефективної роботи
  • Формував/ла й вів/вела особові справи команди
  • Працював/ла  з електронними базами даних і спеціалізованими програмами
  • Здійснював,/ла облік й  забезпечував/ла збереження документації

Попередня посада:

Командир/ка взводу

Наступна посада:

Оператор/ка РЕБ
Подзвонити нам